Ångesten som uppstår då man inser att ens trogna följeslagare plattången sen sex år tillbaka gett upp, INNAN JOBBET. Det var bara att klicka hem en ny, så om 2-5 arbetsdagar kan min lugg igen vara rak. Fram tills dess får det vara okontrollerat.
 
vardag i luggvärlden innan plattången.
 
Igår var det utgång som stod på tapeten, 50 shades of grey var temat. Helt klart inte vad jag förväntat mig. Poledancing, manliga strippor och en sexshop 2 meter från dansgolvet. Inte för att vara sån, men jag läste första boken (stort misstag, den var så dålig :(, läs inte) men strippor och män iklätt enbart fluga var knappast vad som dök upp i den boken. 
Kändes mer som en blöt utekväll i Turkiet än en vanlig fredag i Sverige.
 
Börjar jag bli gammal?
 

2 kommentarer

Zuzi

26 Apr 2014 13:37

Jag använder aldrig plattång, bara en rund borste och hårfön :) funkar asbra och det känns som att det sliter lite mindre på håret!

Svar: ja kanske det! jag fönar aldrig håret och äger ingen rund borste men det kanske är ett framtida inköp då. :)
Isabella

Zuzi

10 May 2014 12:10

Tycker absolut att du ska testa ^^ Hade tur att träffa på en otroligt duktig frisör en gång i tiden, hon bidrog till en av mina bästa hårtider ever, och att skippa plattången var en av de första sakerna hon sa åt mig att göra. Använder det ytterst sällan nu för tiden :)

Kommentera

Publiceras ej