idag är en riktigt bra dag faktiskt, trots halsflussens utbrednad.
för det första var det sista dagen i skolan idag, helt jävla underbart! visserligen hade det kunnat gå bättre på seminariet, men godkänd är man nog i alla fall.
när jag kom hem hade mitt silverschampoo kommit på posten, och även en mascara jag fick gratis från max factor. hur gött är inte det!? bara gilla och dela en bild på facebook och sen hade jag en sproilans ny mascara i sminkväskan, vilket behövdes!
fick även hem mitt schema för sommaren och det ser inte så illa ut! jobbar tyvärr midsommar, men spela roll! jag är ledig fem av nio helger och det är jag sjukt glad för!

2 kommentarer

DEN RIKTIGA JOSEFIN

31 May 2012 10:07

sv: tack, jag kommer verkligen att behöva den resan, herregud.. fattar inte vad det är med mig, är verkligen nere på botten och orkar inte ta mig upp :(

DEN RIKTIGA JOSEFIN

31 May 2012 13:17

sv: har haft halsfluss minst 10 ggr i mitt liv.. brukar dricka mycket te, kamomill eller med citron och ingefära, med en tesked honung och lite mjölk i, jättebra. och ibland är det asskönt att ta en isglass och liksom trycka upp bak mot svalget, hehe, svalkar asskönt :P

Kommentera

Publiceras ej